Krioterapija

<span> Pogledajte </span> video sa detaljima
Pogledajte video sa detaljima

Prednosti Krioterapije

X°CRYO™, razvijen i proizveden u Finskoj, lokalna je krioterapija namijenjena upotrebi na različitim dijelovima tijela za ciljanu terapiju kože, zglobova i mišića. Posebno je pogodan za ublažavanje boli, povećanje pokretljivosti te eliminaciju upala i oticanja.

Tretman s uređajem X°CRYO™ je jednostavan, siguran i brz. Preporučeno trajanje tretmana je samo 1-3 minute.

Krioterapiju je također moguće provesti na licu uz pomoć krio-maske za lice, jednog od mnogih nastavaka dostupnih za uređaj X°CRYO™.

Učinak na zdravlje

• Smanjuje stres
  • Pomaže ubrzanju oporavka nakon ozljeda i kirurških zahvata
  • Ublažava kroničnu bol i upalu zglobova
  • Smanjuje oticanje
  • Olakšava glavobolje i migrene
  • Pogodno za upravljanje boli tijekom i nakon laserskih i IPL tretmana

Učinak na kožu i ljepotu

• Povećava proizvodnju kolagena
  • Smanjuje znakove starenja
  • Ispravlja tonus površinskih vena i kože
  • Tretira bradavice i ožiljke
  • Tretira probleme s vlasištem
  • Smanjuje crvenilo
  • Opušta mišiće lica
  • Tretira različite kožne probleme i upale, poput psorijaze i akni

Nastavci

Za uređaj za terapiju X°CRYO™ dostupni su različiti izmjenjivi nastavci koji omogućuju maksimalno iskorištavanje prednosti tretmana na odabranom dijelu tijela.

• Tretmanske čašice
  • Tretmanske mlaznice
  • Maska za lice
  • Naramenica
  • Nastavak za stopala
  • Krio masažna loptica

Predviđena svrha i način djelovanja

Električki pokretan uređaj za krioterapiju X°CRYO™ radi bez tekućih plinova. Njegovo djelovanje temelji se na visokoj stopi protoka zraka i volumenu zraka, što omogućava brzo hlađenje površinskih tkiva kože. Takozvani termalni šok postiže se sigurno na području koje se tretira, bez rizika od smrzavanja ili drugih nuspojava. Stopa protoka zraka može se prilagoditi kako bi se udovoljilo preferencijama osobe koja se tretira.

X°CRYO™ posebno je pogodan za liječenje boli, povećanje pokretljivosti te smanjenje upale i oteklina, primjerice, u koljenima, gležnjevima, zapešćima i u lakatnom zglobu.

Utjecaj na sportske performanse

• Ubrzava oporavak mišića
  • Smanjuje mliječnu kiselinu
  • Povećava pokretljivost
  • Ubrzava metabolizam
  • Prikladno za liječenje sportskih ozljeda, bolova u leđima, vratu i ramenima, uganuća i drugih ozljeda mekih tkiva.
Zatražite poziv za:

besplatne konzultacije

Krioterapija
    prednosti

Pogodno za liječenje boli, povećanje pokretljivosti te smanjenje upale i oteklina. Povećava proizvodnju kolagena te smanjuje znakove starenja. Tretira različite kožne probleme i upale.

Zdravlje kože
      Tretira različite kožne probleme i upale, poput psorijaze i akni te smanjuje crvenilo.
      Anti-age
      Povećava proizvodnju kolagena te smanjuje znakove starenja i ispravlja tonus površinskih vena i kože.
    • Sport
      Liječenje sportskih ozljeda, bolova u leđima, vratu i ramenima, uganuća i drugih ozljeda mekih tkiva.
    • Pokretljivost
      Ubrzava oporavak mišića, smanjuje mliječnu kiselinu, povećava pokretljivost i ubrzava metabolizam.